Saknad

Ville bara säga att jag älskar mina vänner så! Det är nog tamejfan den största kärleken i livet tror jag. De finns alltid (nästan ) vid ens sida och kramar och stöttar en. Får en att skratta, gråta, leva. Och jag saknar er så himla mycket, jämt. Särkilt idag, det är inte alls så kul att plugga på annan ort om man är tvungen att flytta från sina nära och kära. Så för att inte hinna sakna så mycket ska jag sy kläder ( då tänker jag på madde ) måla ( då tänker jag på syrran ) laga mat ( då tänker jag på pappa ) träna ( då tänker jag på alex ) Spela gitarr ( då tänker jag på tilda ) osv osv. Så  vad jag än gör så saknar man ju dem hela tiden. Tiden går fort jag vet, och hux flux så står man där och saknar den tiden då man pluggade i hällefors. Men just nu iallafall så vill jag att tiden ska gå fort. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vackert

2009-01-07 @ 21:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0