Stationen

Hej hopp här finns ingen snopp..

Tänkte skriva ett inlägg för att dryga ut tiden lite. Sitter i götebooooorg och väntar på att få komma hem.. Bara fyra minuter tills datorn stängs ner och 25 tills jag är på tåget. Hoppas jag får en plats, har ingen reserverad nämligen. Jag har massa packning och småpåsar.. Har gått runt på nordstan mest hela tiden utan pengar, lite trist men men. Jag hade iallafall råd med en krämrouge. =) Man måste ju vara glad för det lilla! Har spenderat de senaste 3 dagarna här, inte på stationen då utan i göteborg. Det har varit väldigt väldigt trevligt. Oj nu är snart tiden ute... Skriver mer sen. Och en sista sak, vilka udda människor det finns här. Nä nu ska jag köpa choklad.  Och du alex, jag tycker du ska skaffa en hund, som får heta gunilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0