Stinkbomber *blää*

Asså jag fattar inte att det kan komma ut en sån fruktansvärd stank ur folk..
Idag till exempel så hjälpte jag en kund med mjukiskläder som luktade värre än ruttna ägg och hundbajs ihop..Det värsta av allt va att han frågade: Får man prova??
Vad ska man säga lixom?!..Min tanke va ju,,,NEJ FÖR GUDS SKULL DU LUKTAR JU BAJS!!!!!!!!!!! Men man får ju inte säga så åt en kund så jag tryckte fram ett JA mot min vilja...Det tog emot ska ni veta..

Jag kom precis hem från ett jobbigt step pass så det är dusch time nu egentligen men jag är bara tvungen att skriva av mig lite..Nu till saken då..Efter uppvärmingen så är det ju alltid lite styrka innan själva step passet med armhävnigar, situps osv..
När vi kom till att vi skulle göra rygglyft så ligger man på mage och lyfter ryggen och trycker ner huvudet i golvet och alla flåsar ut lukten av det dom åt till middag tidigare idag..Not fresh alls..Men det går ju över rätt fort..Det värsta av allt va att det en person jämte mig som la en sån jädra smygare...Värsta stinkisen..TÄNK OM LUKTER KUNDE DÖDA säger jag bara..Den fisen hade nog den dära damen/tjejen hållt inne på i 100 år lr nåt..Det va det värsta jag känt på länge..
Och till råga på allt så fortsatte det när vi skulle göra situps med bena rakt upp i luften..Men det slutade inte där gott folk utan stinkisarna kom titt som tätt under hela passet sen....

Snälla ni som går på pass försök släppa loss innan ni träder in i salen för alla andras skull..Tänk på era medmänniskor...








Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, fy fan vad hemskt. Jobbig sits..det på jobbet. Varför kan folk inte dra en rackar bajsare innan de går och tränar..hahaha. Hade gött..;) Ni får uppdatera bloggen lite oftare, är inne varje dag och kollar=D

2009-01-27 @ 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0