Symaskin

Min symaskin som jag fick i julklapp bara står och dammar. Jag vill såååå gärna sätta igång att sy, har massa ideer. Satt precis och kollade på tyger, mönster och sånt där. Hittade en skitbra sida som inte är så dyr. GAaaah kan jag inte få mina pengar nuuu så jag kan få börja shoppa!!! Jag vill vara kreativ i massor. Sen har jag kollat på massa textilskolor om det skulle gå åt helvete med smyckekarriären. Jag vill så mycket!!!  Dessutom ska jag ut och springa idag, om det inte hunnit bli för mörkt. Jag har faktiskt vart ute och sprungit både lördag och söndag. Och igår klarade jag två varv på den där löpbanan. Ska försöka öka hela tiden. Plus att det är gratisvecka på friskis. Yeay!! Fast just nu är jag bara sugen på pannkakor =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är go du Vicky;)

2009-01-12 @ 18:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0