Vilka drömmar man kan få till ibland...

Inatt drömde jag om mitt KRYSS..vi har kommit överrens om att vi inte ska säga ex för det förstör bokstaven x...Haha..Så lamt jag vet =P
Iaf så drömde jag om honom och det kändes så himla fint och mysigt..Jag kan verkligen sakna honom så det gör ont ibland..
Fast jag vet att han inte är samma person idag som han va då när vi va ihop..Vi har båda blivit äldre och visare..Förhoppningsvis iaf haha..När jag har träffat honom lite då och då efter vårat break up så har han förstört den fina bilden jag hade av honom..
Det är så sjukt att man kan älska en person så och sen när det tar slut så vissnar alla känslorna,,och dom förvandlas lite åt hatkänslor istället för man börjar tänka på hur mycket han har sårat dig..Och det är inte ens att tala om hur lång tid det tar innan man blir en människa igen efter att det tog slut.
Man fäller många tårar och vill inte visa sig..
Det där med att det finns tusen åter som alla snackar om det är bara bullshit..Men visst måste man tro annars lär man aldrig hitta nån..

Ett misstag man alltid  gör när man dejtar nya killar är att jämföra dem me sin stora kärlek..Don't do that...Vi är alla one of a kind..Remember...


Jag har funderat länge på att skaffa hund men alla säger: Alexandra det är ett så stort ansvar..Du blir så bunden..bla bla bla blaaaaaaa...
Jag vet la att det tar tid och att man blir bunden men det finns alltid lösningar på problem det är ju det som problem är till för..Att hitta en lösning på dem...
Förr eller senare så kommer jag skaffa en liten rackare..Då är det alltid en som blir glad när man kommer hem från jobbet och man är aldrig ensam =)
Jag ska ha en ras som inte fäller..Perfekt vaaaa..Man får la tänka till lite...Och nej det är ingen nakenhund =P

Nää nu ska jag upp på vinden med lite skor och jackor..Jag är ju ledig idag så man får la göra lite nytta nu innan man beger sig till friskis..

Ha en bra dag!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0