Babyalex =P

Min avdelning på O-ringen i år blev Didirksons igen..Me like =)
Alla barn är så himla söta när dom provar dom färg-glada jackorna..Det är nästan så man blir lite sugen på att skaffa barn tills dom öppnar sina söta munnar och skriker och lägger sig på golvet..Då är jag glad över att jag inte har barn haha..
Nääämen om barn hade kunnat vara så här stilla, lugna och söta som mina skyltdockor ibland så hade det ju varit perfa..





Men det är ju bara en förälders dröm som aldrig kommer att gå i uppfyllse förens barnen har flyttat hemmifrån..Då blir det ju tyst och lugnt iaf..
Så nu kallas jag för BabyAlex i tältet haha..Lite roligt för man får ju tolka det lite som man vill...

Nu är jag jätte trött..Tänkte ut och springa imon innan jobbet drar igen...Så nu är det läggdags....
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0