Hur mycket kan man gråta??

Ikväll har jag suttit och lyssnat på Michael Jackson och bara tagit det lugnt...Det kanske inte va den bästa grejen att göra efter att man han jobbat i 15 irad drygt 13 timmar om dagen...Om man lyssnar på MJ och börjar tänka så kommer känslorna fram och min hjärna börjar snurra och tänka...
Nu har tårarna runnit i minst 2 timmar..Fatta att mitt nylle lär va svullet som en boll imon...
Det jag har kommit fram till iaf är att jag är så lyckligt lottad som har världens bästa FAMILJ och VÄNNER....
Om ni bara visste hur det känns... All kärlek till ALLA ER SOM FINNS I MITT LIV!!!!!!!!!!!

Enlåt värd att lyssna på och tänka till av MJ
Will you be there

En underbar låt som bara inte kan hålla tårarna tillbaka...a

På morronen idag när jag gick upp så låg min kära syster i sofan och sov som en stock..Hon är så fin...
Vickan och Madde började sin luffartur runt i Europa idag...Så 2 veckor framåt så är dom på luffen...Ta hand om er flickor små =)
Ska bli kul att höra allt om er resa sedan när ni är hemma igen...

När jag öppnade min toma kyl imorse i önskan om att en mat fe hade fyllt upp det me massa mat så såg jag min fina dikt jag har fått utav Nermina..Blir alltid glad av den...

Den lyder:

Hej jag heter Alexandra, jag är inte som dom andra.
Mina ögon är stora och blå, ibland när jag pratar kan ingen förstå.
Stress är ingenting för mig, jag tar tid på mig när jag gör min grej.
Jag färgar håret varannan vecka, jag har inga finnar att täcka.
Mina bröst är som strutar, jag gillar inte när killen daskar och sprutar.
Min bästa vän Nermina är ärlig och fräck, hon säger ofta att jag har junk in the trunk.
Ja, mitt namn är Alexandra, jag är sannerligen inte som dom andra!

Till MIN Alexandra från N..
05.02.2008 kl 22:24





Vad skulle man göra utan sina vänner???!!
Jag vill inte förlora en endaste en av dom...Hör ni det ;)

Nä usch nu har jag varit blödig tillräckligt för minst 100 år framåt...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0