Min nya pärla =)

Äntligen har jag köpt en ny cykel =)
Men lyckan varade inte länge tyvärr...Jag hade preci hämtat min cykel från TS och cyklade upp till A6 me min kära kusin..
Vad tror ni ligger på marken vid cykelstället helt ledsen om inte min nya cykel =(
Korgen där fram var helt fucked up och så var det repor på bromsen och pakethållaren...Tror ni jag blev ledsen i ögat eller vad..Det är så typiskt att sånt ska hända mig...
Buuuuh *snyft*

Jaja jag får ta in den till fixar-Benke på verkstaden efter O-ringen sen så får han smörja på lite anti-rostgrejs på...

Även att jag var lite deppad idag så ändrade sig humöret snabbt efter att jag cyklade bort till fia (www.fiathornberg.blogg.se) med en flaska vin i korgen...Vilket drag vi har haft ikväll brudar =D
Men det hade ju kunnat vara hetare på dansgolvet på twin eller hur sjuklingen som ligger hemma just nu i sängen och trivs som fisken i vattnet...

Nää nu är jag väldig väldigt trött vet inte ens vad jag skriver nu..Fingrarna går av sig själva haha...
Ni ska få sen min nya pärla och min gammla pärla...




Detta är innan någon idiot vält min cykel utanför a6...F********N också...J*VLA IDIOTER ASSÅ!!!



Den gammla pärlan som har drygt 100 år på nacken haha...




Mina äkta pärlor som inte kan sättas värde på..Dom är så dyra så du skulle aldrig har råd att köpa dem för alla pengar i hela världen =P


Näää nu är det dags för sängen för länge sen...Synd att man inte fick sällskap i natt..Men jag får iaf sällskap av James Morrison som sjunger ut ur högtalarna mmmmm mys, mys, mys ;)
Natti natti gott folk...

Kommentarer
Postat av: fia

En fin pärla till en fin pärla =). Vi ska haffa dig jävlarna som gjorde så här mot din cykel. Cyklar är nått väldigt heligt för alla som jobbar på TS.

2009-07-12 @ 10:28:11
URL: http://fiathornberg.blogg.se/
Postat av: friiida

haha någon välte din cykel ?

jävla klump alex ;)

2009-07-12 @ 12:50:45
Postat av: Alex

Det är ju min vanliga otur som förföljer mig när jag har köpt nya saker =P

2009-07-12 @ 13:06:09
Postat av: viktoria

Men fyfan vad onödigt... Säger då de det är bättre o ha en gammal rostig sak för då låter folk dem vara. Du måste ju sätta dit den fina tutan på den nya cykeln, då kanske folk blir rädda och låter cykeln vara =P

2009-07-12 @ 18:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0