Vill ha dig i mörkret hos mig...

Igår var det en städad utekväll för min del vilket inte gällde för mitt sällskap..Det beställdes in helrör, vin och drinkar på löpande band...Om ni nån gång har sett en höna få fnatt så kan ni tänka er hur mina vänner såg ut igårkväll inne på twin haha..det var en rolig syn vill jag lova...
Min kväll förgylldes igår när en viss person kom fram till mig och pratade en lång stund..
Jag vet inte redit var det är med denne person men den har nåt visst som gör att man blir som förtrollad..Jag hoppas att det blir mer pratsunder här framåt men man vill inte hoppas på för mycket...Så jag hoppas inte på nånting stort..
Som min älskade syster sa idag till mig i telefonen: hellre ett ärligt nej än et falskt ja...
Jag kunde inte sagt det bättre själv...Snart kommer jag upp till dig och hälsar på dig ÄNTLIGEN!!!
Längtar så efter dig =(

Näää om man skulle ta och gå och lägga sig nu så man orkar upp imon till mötet utan att komma försent haha..
Jag skyller allt på mina gener...

Natti natti...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0