090315 - Du är en kvinna man inte vill släppa taget om...

Du är en kvinna man inte vill släppa taget om!
Ja, det fick jag höra igårkväll mitt i allt pimplande och då jag precis har blivit dumpad, förstå vad jag började lipa, det var nog det vackraste någon någonsin har sagt till mig.

För någon dag sedan skrev jag ju om att jag oftast dras till idioter, och nu har jag fått bekräftelse på att jag åter igen har föllt för en. Han ville inget speciellt, fick mig att känna mig speciell som bara såna svin kan göra. Berättade att jag hade vackra ögon, berättade om första dejten, om att första kyssen måste vara speciell jaa, sånt som vi tjejer helt enekelt vill höra.

Och igår så ställde jag frågan som jag gärna vill ha reda på så fort som möjligt innan jag fastnar för någon och fick det svar som jag förväntade mig.

Jag fattar inte, när man för engångskull blir uppraggad av en pudding och sedan träffas IRL då är man plötsligt inte intressant längre, bara ett sexobjekt, såklart så gick jag ju inte den vägen, är en fin flicka nu.
Är det något fel jag gör IRL som jag inte gör när jag pimplar? Vad för signaler sänder jag ut förutom att jag verkar desperat?

Hm, jag får nog ta mig en funderare på det där och inte överanalysera.
Tack Lena för de fina orden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0