Ansökan

Nu har jag precis skrivit min ansöken till konstfack. Överdrev en aniiiiiiiiing. Nä de lät rätt bra faktiskt, så ska man skicka betyg/personbevis och sen en kort förklaring varför man söker. Sen är det bara det jobbiga kvar : arbetsproverna och portfolio. Men men det fixar jag. Sen ska man bara bli en av 6 stycken utav 75 pers, men lugn det fixar jag. Sen ska man bara fixa bostad osv men lugn det fixar jag. Jag lever på hoppet så att säga. Varför skulle jag inte klara mig? Nu läser pappa vad jag skrivit också, hoppas de får godkänt. Hinner inte skriva om, ska posta det snart.


Igår var jag på dopet, jättefint och jag fick hälla upp vattnet. Prästen gav noga instruktioner, och nej jag spillde inte en droppe. Man blir så rörd i kyrkan jämt, jag tror att det beror på psalmerna, det är så vackert tycker jag. Och jag var gudmor åt Linn. Jag ska bli en riktigt liten lek gudmor. Jag är nog redan en lektant tror jag. Igår lekte vi doktor, passade mig väldigt bra eftersom jag kunde ligga på soffan hela tiden. Jag var en dödsjuk patient vid namn agnes som hade viruscancer och brutet knä! Oj vad jag blev omhändertagen.

Nu ska jag snart åka in till stockholm och hälse på en Madde som är bakis. Apbakis tydligen.
Underbart väder, hoppas man kan gå en promenad!

Hej så länge, jag har ett örhänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0