Hej hopp

Jag har inte kunnat skriva på länge för jag har jobbat med mina arbetsprover. Värsta tiden i mitt liv. Känslorna har verkligen gått upp och ner, ibland kände man att fan vad bra det här är, de kommer gå bra såklart. Och ena stunden var allt PISS. och jag kände mig så värdelös. Jag skulle kunna gjort allt så himla mycket bättre... Varför gjorde jag inte si eller så? Gaah jag blev helt galen helt enkelt. Jag är nog fortfarande inne i den dimman. Jag vet knappt vad jag heter längre, vem är jag? Och tids uppfattning ska vi inte prata om... Och ja nu ska jag ju söka till HDK också. men det ska jag lämna in på söndag. Så kommer det säkert komma försent. Sitter och försöker komma på en plats som inspirerar mig. Och så måste jag välja ett smycke till det också.. som man egentligen skulle göra men eftersom jag inte har tid så får jag ta ett jag redan har och DET är ännu svårare. Jag kommer inte på ett skit. Jag vill bara lägga mig ner och dö, eller möjligtvis supa ner mig. Snart börjar jag gråta också... Nu måste jag sluta skriva innan jag börjar skriva ett självmordsbrev...


Haha nä så illa är det inte. Än

Ska nog gå hem nu, och rensa skallen. och tvätta lite.

Bajs och hej och skit i mig

Kommentarer
Postat av: Camilla J

Go Vickan, go vicka..heja, vickan, heja vickan..;) Jag röstar på dig babe=) Du kommer klara det=)

2009-03-14 @ 14:51:54
Postat av: viktantoria

Tack vad söt du är. Klart jag klarar det =P

Nu är allt hårt arbete inlämnat. pust och stön

2009-03-16 @ 12:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0