Jag förstår inte.......

Jag är ganska känslig och så när det gäller att titta på film...
Blir ofta att man fäller en tår eller tusen..Min bror var precis här och lånade toan..När han kom in i rummet så satt jag i tv-soffan och lipade och han undrade vad i sjutton det var frågan om..
Jag har tittat på a time to kill ikväll...Den är så himla bra och rörande..Jag förstår inte hur man kan hata en hudfärg så mycket..Hur i f*n kan man gå så långt så man ser världen i svart och vitt..Det är ett mysterium för mig...
ALLA är lika mycket värda. Spelar ingen roll vilken färg, form, gammal, ung, läggning eller hur sjuk eller frisk man är..ALLA ALLA ALLA ALLA är lika mycket värda...
Ingen är perfekt och det finns ingen människa som är normal. Det finns alltid nåt som man tycker mindre om på sig själv..En lite för lång tå till exempel =P


GAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH jag blir så arg, upprörd och ledsen av att sånt hat finns i våran värld...För guds skull det är bara en färg man har på huden...
Vi som är bleka som snö mesta delen av året vi blir ju som galna när solen kommer fram och vill bli bruna och fina...Men vad är meningen med att få brun färg om man ändå inte tycker om den..hmmmmmm...det kan man ju fundera över..


Nää jag förstår inte att människor kan tycka så illa om varanndra , jaaa till och med hata varanndra pga en färg eller form....







Tur att jag och Nermina inte ser världen i svart och vitt i alla fall för då hade vi inte varit kompisar...HAde aldrig klarat mig utan henne =)





Nu ska jag slänga ner allt på golvet som ligger i min säng så jag okcså kan få plats i den i natt....
Natti natti....





Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag håller med dig, gumman! Hudfärgen säger ingenting om vem man är som person, den visar bara vilken del av världen man härstammar ifrån.

2009-03-07 @ 01:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0