Klumpig klumpig...

Asså jag har alltid fått höra av pappa att jag är klumpig och aldrig kan passa tider osv..
Denna veckan som har gått så har jag fått det bekräftat på hög nivå..En morron när jag steg upp och skulle dra upp persienerna  så högg snöret tag i min lampa och KRASH där låg den i tusen bitar på golvet...Kul att börja morronen med att städa lixom..
På kvällen när jag kom hem efter träningen så slog jag upp dörren till cykelfrådet rätt på stortån så det gick hål i mina sneakers..Dagen efter så skulle jag slänga mina soppor på väg till jobbet och va hände när jag skull trycke in dm genom hålet?!!! Jo jag skar upp handen på en glasbit från lampan så det droppade typ på varenda trppsteg upp till lägenheten så jag fick stanna och torka upp när jag plåstrat om såret...Och följden blev att jag kom sent till jobbet...
Idag på friskis så gick jag rakt in i ett skåp som stod vid öppet spm någon tjej glömt att stänga så det lär bli en liten bula..

Så jag kan inte annant än att hålla med min kära far som för tillfället befinner sig på gran canaria med morsan...Dom har det bra i solen nu me 35 c'....

Igår var jag, nermis, fia, nattis, minna och lamia hos maggan och kollade på slagerfinalen..Denna gången hade vi ROCK TEAMA...Gud vad kul vi hade det...Man har aldrig tråkigt när man är med dessa fina damer eller som igår ROCKBRUDAR!!!!!!!!

Tack för en lyckad kvällt tjejer =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0