Ledig...

Idag har jag varit ledig och bara njutit av det fina vädret och av ledigheten mmmmmmmmmm...
Fast jag var ju faktiskt på jobbet idag kl halv nio i morse ändå för att våran säljare från newline skulle komma och ha cliniq för oss om den nya löpkollektionen..Men det var skönt att komma upp tidigt så man kan njuta av ledigheten än att sova bort den...Träffade mammsen på a6..Har inte träffat varken henne eller pappsen sen dom kom hem från Grand Canaria..Får ta och åka ut till kaxholmen i helgen sen och hälsa på dom...Lillebror är här just nu...Han ska tydligen ut ikväll för dom är lediga imon...Tänk när man orkade gå ut en vardag fast man var tvungen att gå upp tidigt dagen efter...Skulle inte palla det nu...
Nää nu har jag bestämt mig för att plocka ner mina sommarskor nu får det banne mig inte komma snö en gång till..Så som vädret har varit idag så ska det vara varje dag till sommaren kommer =)


Solen är skönt,
solen är toppen,
solen är varm och målar brun hela kroppen..
Solen som gör att det blir morgon var dag,
solen i jönköping är bäst tycker jag ;)


Haha....

                                        


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken poet =P

2009-03-26 @ 18:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0