Lilla farmor...

Idag är jag ledig så jag passade på att åka ut till farmor igår efter jobbet..
Har lite dåligt samvete för att jag har inte varit där på några veckor nu..brukar åka ut dit när jag är ledig för hon är ju som sagt lite ensam =(
Det är så skönt att åka ut till henne för man blir alltid ompysslad fast det egentligen borde vara tvärtom menmen jag handlade åt henne innan jag åkte hem iaf...Vi laga blodpudding idag och åt en semla var och det var så gott..Man får alltid god mat hos farmor...Och nyttig dessutom mmmm mumms..Som tur är så ska jag till friskis om en en stund och bränna bort semlan iaf så jag inte behöver ha dåligt samvete för den mer...Ska eventuellet ut och gå en promenix me nattis sen ikväll me..

 




Visst är hon för söt min lilla farmor =)
Madde påminner lite om farmor på denna bilden faktiskt...Lite kinesögon sådär.haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0