Hemma igen =)

Då var man hemma i vardagen igen...Det känns både jobbigt, sorgligt, kul, skönt och stressigt...Jönköpngdmarknad är på fredag och det är mycket som ska göras innan ojojoj...
Det tråkiga med att vara tillbaka är att när man står inne på jobbet så får man inte direkt nån solbränna av alla strålkasstare och lampor i taket...Men somaren har ju precis börjat här i sverige så att jag får la hoppas på att alla mina lediga dagar blir soliga så jag kan få behålla min bränna ett litet tag till =D
Jag skrubbade mig igår och mitt badkar var ju inte direkt strålande vitt efter mitt bad med skrubbandet...All bränna man har kämpat med bara försvann ner i avloppet sviscchhh...
Min stackars hals har åkt på nåt skit me..Det känns som jag har ett rivjärn i halsen och så låter jag som en kråcka..krax, krax, krax....

Semestern har varit så himla kul..Den kunde inte blivit bättre verken med sällskapet eller vädret...Strålande sol varje dag..Kan man begära mer lixom...Svar NEJ!!!

Här kommer en liten bild från semstern sista kvällen ute..



Kommentarer
Postat av: barbro

vilka snygga brudar, helt sjukt

2009-06-05 @ 09:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0