Pappa i tunnan =)

Men pappa vad sysslar du med???
Jag fick sån chock när jag låg och solade idag hos päronen när jag bara tittade bort mot växthuset så fick jag sen ett par ben och en rumpa som stack ut ur vattentunnan...
Då var det pappa som låg där och rensade lite..Trodde faktiskt att han hade somnat där inne först haha..
Min pappa är bästaste av dom bästa =D









Idag har vi firat alla mammor i släkten med med lite grillad mat och tårta mmm mumms..

Detta var min sista syndardag...Jag tänkte att jag skulle börja med GI metoden och se om det funkar..Ska bara se till att min hosta går över ordentligt först..Har varit JÄTTE hes nu i flera dagar och igår kunde jag knappt prata på kvällen det är så jobbigt..Men det jobbigaste av allt är nog när man råkar hosta på en kund..Gid vad pinsamt..Usch nu vill jag bara bli superfrisk så jag kan sätta igång och träna igen..

Nu ska jag nanna så jag orkar gå till jobbet imon...
Natti Natti allahopa...









Kommentarer
Postat av: fia

fan va roligt =) haha

2009-06-02 @ 22:53:09
URL: http://fiathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0