Det bästa är..

Att träna när man har mycket att tänka på....Då slutar man tänka på det jobbiga en liten stund i alla fall..Så nu denna veckan ska jag träna när jag inte jobbar..In med hörlurarna och ut och springa eller gå fort, fort, fort..Jag ska göra saker hela tiden...Om jag ska erkänna det, så är jag ju ändå ingen höjdare på att tänka.....Så problemet är ju nästan löst innan det ens blev ett problem haha...





Nu i veckan så kommer min nya nalle också så jag har någon höjdpunkt att se fram emot i alla fall=)

Pappsen blev glad för sina paket idag..Han fick 2 t-shirts, en hood tröja och ett par adidas vindbyxor..I julklapp ska han inte få något som jag har köpt från jobbet, det är en sak som är säker..Och inga kalsonger heller...Det brukar alltid sluta med ett par kalsonger när jag inte vet vad jag ska köpa till honom...

Natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0