En riktig myskväll...

med god mat, tv och glögg..Ibland behöver man ladda om batterierna för att orka med allt..Så denna helgen är det uppladdning som gäller =)
Jag började redan med att sova till kl 12 idag...Det var väldigt behövligt efter de stvå sista nätterna som jag sovit dåligt...Natten mellan onsdag och torsdag så somnade jag inte förän efter kl tre på natten så när jag vaknade så var mina stackars ögon helt rödsprängda och svullna..Hade tränat sent på kvällen och följden blev hjärtklappning som inte ville ge sig så det var antagligen därför som inte kroppen ville somna..Såg att pulsen legat på 230 under tränigspasset och det är inte bra i mitt fall..På kvällen så låg den på 198 i viloläge inte så bra det heller..Men hellre det än att det inte slår alls =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0