Hur konstigt blev inte det här nu då =(

Livet är allt knepigt ibland hörrni..
Det känndes väldigt konstigt när jag vaknade nu och hade läst mina sms...Hur kan man avlsuta ngot som inte ens har börjat??
Man ska inte göra enkla saker så svåra..Då blir det bara fel och jobbigt..
Det kliar lite i mina fingrar nu att skriva ett sms men jag har lovat att inte besvära åt mer..Och jag är en kvinna som alltid håller vad hon lovar..Eller jaaa nästan allid i alla fall haha =P

Nää det blev väldigt konstigt nu..
Och som jag sa det finns inget att bli besviken för när man inte har något att bli besviken på..Problem är till för att lösas..



Igår så var jag och ett flertal människor hembjudna till Nermis på 25-års fest...Vilket härligt partaj det blev..Tog dock bara två fjuttig bilder men jag får la sno några från Fias blogg sen..
Våran present till Nermis var en liten weekend med oss med båten Cinderella...Det kommer bli så kul!
Nermis ska få ett dygn hon aldrig kommer att glömma eller hur brudar =D
Sedn fick hon lite presentkort som var lite speciella utav oss...Hon får makten över oss..





Nu ska jag simma in i duschen och göra mig iordning inför Pappsen...Det är ju farsdag idag och då måste man ju vara lite extra fin =)
Älskar dig Pappsen lilla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0