Kära Barndom..

Ibland vill jag bara bli liten igen..Tänk när man inte haden några jobbiga tankar, inga jobbiga saker att göra...Utan bara ha roligt och leka hela dagarna långa tills man inte orkade mer..
Och när man hade det dära härliga pirret i magen natten till julafton för man visste att man skulle få massa paket och sitta och mysa med familjen...






Jag och Madde var såna vildingar så jag fick alltid ha sele på mig när vi var ute och gick..Haha..Kolla in Maddes hängiga huve..Hon gillade promenader....
På varje födelsedag tills vi fyllde 8 så hade jag antingen en blåtira eller blåmärke eller brännmärke i ansiktet...Det blir lätt så när två tjejer tävlar hela tiden...Men vem vann Madde??
Vem kunde krypa, gå, prata först?!
Jo det ska ni veta att det var JAG!
Det kan man inte tro i dagens läge haha..


Kolla blåtiran under ögat..


Farfar jag saknar dig....







Kusin Johan gillar oss ;)


Den här minen återkommer på väldigt många kort ska ni veta =P


Kommentarer
Postat av: Camilla J

Ghu vad söta ni är på bilderna:)

2009-11-04 @ 13:03:11
Postat av: fia

En sak ska du veta. jag har fortfarande den sjukaste verken i magen natten till julafton. Jag har snittat 3 timmars sömn på de sista 15 årens 23 dec.usch

2009-11-05 @ 18:31:00
URL: http://fiathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0