Om man ändå..

kunde smakat på lussebullarna =(
Jag kan fortfarande inte tugga någon mat än..
Ni förstår inte hur gott det luktade efter att jag hade bakat lussebullar hemma hos farmor idag..Farmor gjorde ett försök med en lussebulle som såg ut såhär..


Den ser mer ut som en gul mask tycker jag haha..

Här är resltatet av mina lussebullar...

 
Visst ser dom goda ut mmm mumsfillibabba....

Jag får väl ta och smälla i mig några stycken så fort jag kan tugga ordentligt igen...Börjar tröttna på att suga och slurpa i mig allt..haha...

När pappsen hade skjutsat hem mig så blev jag så himla sugen på att börja julpynta lite lätt för jag lär ju inte hinna det innan första advent...Mycket jobb väntar...
Så det var precis det jag gjorde...Jag hängde upp julgardiner och pyntade "lite"
Det lär bli mer julpynt imon då jag är ledig och ska vila, vila och vila så jag orkar med allt på jobbet sen ;)

   

Oh vad jag längtar till jul nu..Bara mysa med familjen och njuta av allt runt omkring...


Kommentarer
Postat av: Maggie

Åhhhh! Alex! Kan du spara en lussebulle till mig? Jag vill ha när jag kommer hem! :)



Kram

2009-11-25 @ 13:41:17
URL: http://buongiornomailano.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0