Ont i låren *aj*

Jaha då ringde klockan lite tidigare idag än vad som var planerat...Jag befann mig på friskis och fläskis kl 06:00 sharp inte illa vaaa =P
Mange skulle lära mig "riktiga" benböj idag för jag vill bli starkare i benen och ryggen samt tighta till sladdret lite haha..Säg nån som inte vill det...Efter en timme på gymmet så gick jag på medel 45 min (typ spm jympa)....Problemet blev att jag knappt kunde lyfta benen efter alla benböj....Imon kommer jag antagligen få rulla ur sängen och ut i duschen...Dt skulle vara nåt...
Imon är det step som gäller på kvällen efter jobbet sen blir det myspys med vickan =)
Det är så skönt att hon är hemma igen min lilla pärla..
På tal om pärla så var en annan fin fin pärla här idag ;)
Min underbara fina kusin PATTY!
Hon är så fin den donnan...



Såhär fundersam blev jag när jag skulle laga lax för sörsta gången själv..Det tog tid innan jag fattade hur man skulle göra..Men det blev rätt till slut...Så Fia min lilla vän den maten som kommer att serveras imon har jag lagt ner kärlek på ska du veta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0