Snart är det helg =)

Oh vad skönt det ska bli med helg =)
Jag ska verkligen bara ta det lugnt i helgen...Känns som att min kropp vill det..Det blir eventuellt någon promenix eller två fär att få frisk luft..
Ska ju åka upp till Sthlm om några veckor med och gå på BSB med Madde och Vickan...Det ska bli så kul..Jag behöver komma i väg lite nu innan all julstress som kommer att vara i butiken framöver..
Har redan slagit in en massa julklappar till kunderna...Julen är allt för mysig..Jag längtar till 1:a dec för då plockar jag ner min julgran från vinden och pyntar den och gör fint i min lilla lägenhet...Det gäller ju att njuta på länge man bara kan av den mysiga stämmningen =)




Kommentarer
Postat av: Cicci

Julgran redan 1 dec????? Den ska man ju itne ta fram förrän bara någon dag innan julafton!

2009-11-13 @ 09:12:07
URL: http://cem.blogg.se/
Postat av: Alex

Men jag kan inte hålla mig =P

Vill ju njuta av den så länge som möjligt..

2009-11-13 @ 20:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0