SYTYCD...

Jag sitter här i min ensamhet och kollar på SYTYCD...Man blir så glad av det...Jag vill bara go crazy och skaka loss tills jag inte orkar mer...Just nu så går ju ej detta för då spricker väl stygnen och det vill jag inte...Smärta, smärta..
Måste ju vara fit for fight tills nästa vecka då jag ska åka upp till paddan =)
*längtar*
Idag fick jag köra min soppa i mixen för att det var bitar i...Gaaaahhh jag är så trött på denna smärta och hunger nu ='(
Fasen vad jag klagar i verje inlägg nu har jag märkt..Får nog ta och sluta med det bumms...Är ju inget roligt att läsa det haha..

Här är lite klipp som gör mig glad...

                            

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0