Träningsvärken är...

Nästan helt borta nu...Det här med att man ska träna bort träningsvärk är helt och hållet sant till 100%
Nu har jag tränat 4 dagar i rad och det känns underbart...Nu har jag gjort mitt för dena veckan =)
Men ska nog ta en promenix imonkväll i Kaxholmen och rensa tankarna lite..Det kan behövas nu...

 

Igår hade jag sån sjuk träningsvärk att jag knappt kunde sätta på på toaletten utan jag fick hålla i mig i handfatet haha...Vilken syn det måste varit...
På kvällen kom min lilla ögonsten Vickan hit och kollade på film med mig ända till kl 04:00 imorse..Vi hade inte redit koll på  tiden kan man väl säga..
Vi kikade på 2 st av Johan Falk filmerna...Men visst blir man irriterad när den snygge alltid ska dö..



Jag måste bara få dela med mig av en liten irritation jag alltid får när jag läser en viss blogg..
Och jag vet att jag inte behöver eller att någon tvingar mig att läsa den och bli irriterad..Men jag känner ju denna person och jag vill ju veta hur det går för den med allt i livet för vi hörs sällan nu mera...
Men som sagt personen skriver alltid om hur den föraktar en annan person och hur den alltid försöker att göra livet surt för den osv..Man blir ju lite trött att alltid behöva läsa sånt..Så det jag vill förmedla till DIG är att:
Varför älta saker hit och dit hela tiden..Skit i andra och sköt dig själv istället..Då mår du bättre jag lovar ;)
Du har ju massvis att se fram emot den kommande tiden...Jag vet inte bakrunden till ditt förakt mot den andra personen men för guds skull blicka framåt =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0