Tre kötthål i munnen...

Nu är det hemska över "nästan i alla fall"...Det var helt ok att dra ut tänderna men det är efteråt nu som det är värst...Det vägrar slut blöda i det kötthålet där dom opererade bort den ena tanden..Jag tog bort tre stycken nu på en gång...Dock en fick opereras. bort..Tänkte att det är lika bra att ta hela skiten på en gång....Men skam den som ger sig...Höll precis på att svimma av smärta och biverkning efter det lugnandemedlet jag fick i morse..



Så nu är det vila i två dagar och film som gäller i 2 dagar minst...

Jag var så nervös igår att jag inte kunde koppla av...Så jag gav mig ut på en 2 timmars lång promenad helt själv här ute på landet...Det ska jag göra oftare det hjälper med frisk luft..Och att gå själv och fundera...Hann både med ett besök hos familjen Alf och hos farmor...
Vad skulle man göra utan sin underbara familj??!
Inte nog med att jag bad pappsen följde med mig till ryhov så följde min underbara faster med mig också..TACK DU ÄR SÅ SNÄLL ÅSA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0