Förlorare...

Igår var jag hemma hos Fia och kollade på Sverige-Danmark matchen med Fia, Nermis, Gurra och Nattis..Det var ju tråkigt att det slutade som det gjorde men så kan det gå...
Efter lite taggning med musik och vin så begav vi oss till Karlssons där vi fick stå i köööö i 20 min för att komma in..Livet består bara av en enda lång kö asså..Kö när man ska handla, kö när man kör bil, kö till resturanger..När man tänker efter så är det fasen kö till allt...
Jaja när vi stod i kön så kom det fram en kille till oss och började prata med Fia lite sådära..Vi vet ju vem han var men hans kommentar till Fias fråga var så rolig i stundens händelse...
Fia: Känner jag dig eller??
Killen: Jag vet inte, böj dig framåt så ska vi ta reda på det..
Det var roligt när man var med...
Lilla Nattis fick ett smeknamn som inte är riktigt lika sött som hon själv haha..
Naaaatis Flaaaatis...Det var också roligt när hon och Fia höll på i kön när vi skulle in till Karlssons..Jag tror inte att det namnet ligger henne så varmt om hjärtat...Eller?? =P

Vi hade det jätte kul igår eller i alla fall jag hade det ;)





Usch när jag vaknade nu så har jag världens huvudvärk och är jätte förkyld..Det är alltid såhär när jag väl kommer igång och tränar mycket =(
Jag blir så ledsen...
Så idag får jag gå på alvedon och näs-spray när jag, päronen och farmor ska gå på bio...Ska ha mysdag med dom hela dagen lång...Min underbara familj eller några av dom i alla fall..
Så alla som pratar med mig idag får ta det lite lugnt och varsamt min för hjärna gör ont...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0