Härliga tisdagkväll....

Härliga tisdagkväll framför tv:n och massa massa serier....ME LOVE...
Idag var det en person som köpte nya löparskor som svarade så klockrent på en kommentar som jag sa när vi stod i kassan..
Jag sa: Så du ska börja springa du, träna är ju aldrig fel??
Han sa: Nä jag vill bara ha möjligheten till det..

Jag tyckte det var lite kul sagt...Han köpte ju löparskor för 1400 kr lixom...

Vad lättroad man är ibland..

Usch det är svinkallt i min lägenhet..Min näsa är iskall...Hyresvärden borde verkligen överlägga att sätta på värmen nu...Mitt varmvatten fungerar inte som det ska heller och rörmockaren har inte varit här än och fixat det..Så imon när jag ska duscha så blir det inte kul =(

Näää nu är det desperate som gäller...Bye bye...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0