Lipsill ='(

Att man inte ska kunna titta på ett enda avsnitt av greys utan att lipa..Det är ju helt otroligt..Antingen är jag väldigt grym på att leva mig in i rollerna (vilket jag tror), annars är jag helt enkelt överkänslig...
 Det är la himla tur att det finns så snygga karlar att titta på i den serien i alla fall så man får lite ljus i den ;)



Tänk att vakna upp på morronen när man är lite halv groggy fortfarande efter natten..Du vinglar till badrummet och ska precis kliva in för att duscha och så står redan McSteamy där i duschen..En dröm som inte ens McDreamy kan förverkliga haha...

I dagens avsnitt så sa Izzie en sak som förklarar att det kan göra ont att leva men det är däför man överlever..
Thats how you stay alive..
When it hurts so much you can't breath, thats how you survive...

Det var en bra beskrivelse tycker jag...Ibland gör vissa saker så himla ont att man bara vill skita i allt och lägga sig under täcket och gömma sig för stunden..Men sedan finns det så mycket man vill kämpa för =)
Livet är allt underbart ibland hörrni...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0