Måndag igen...

Varför är måndagar alltid så jobbiga??
Kan det bero på att man har haft en FÖR bra helg kanske ;)
Denna helgen har ju Madde varit hemma och med sig hade hon en tjej som heter Elin...Elin var ur gullig...Alltid lika kul att träffa nya männsikor..

I lördags så var jag, Madde, Fia och Elin hemma hos Kotten på inflyttningsfest..Det bjöds på mat och dricka i hans fina lägenhet...Sedan bar det av till Karlssons där det rockades loss ordentligt och sedan kom Nermis och joinade oss =)



Kan man bli mer blek än detta??
SVAR: NEJ!!
TA MIG TILL SOLEN NUUUU TACK!!


Fia glömde borsta sina tänder innan vi gick ut...
Detta är ett ekologiskt leende =D


Elin ser lite mystisk ut..




Madde unrar om hon har några hål i sina tänder...Kan ni se några??
Haha..

På tal om tänder så ska jag operera bort mina visdomständer och jag är så himla rädd..Jag hatar sprutor, nålar, lukten av sjukhus, ljudet av borren hos tandläkaren...Usch hur ska detta gå...Det är tur att mammsen ska följa med mig dit och hålla handen...


Nu är det en ny vecka i alla fall..Ochdet är massor som ska göras innan veckan är slut...
Imon är det träning på schemat och det ska bli så skönt att komma igång igen..Denna gången ska jag inte gå ut för hårt för tydligen så blir jag alltid sjuk, så typiskt...

Natti Natti =)


Kommentarer
Postat av: Nermina

Ekologiskt leende, hahaha.

2009-10-30 @ 07:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0