Mys söndag...

Nu sitter jag här i soffan och snörvlar och är allmänt äcklig efter att mina kära päron och farmor har åkt hem..
Farmor har ju sockersjukan så hon var tvungen att åka hem och ta sin medicin..
Först idag så var vi på bio och såg Flickan som lekte med elden...Den var så bra..Det var flera gånger jag ville hoppa in i filmen och hjälpa till..I en scen blev jag så himla himla rädd att jag skrek till så farmor blev rädd för mig haha..Stackarn skrek ju rätt i örat på henne..
Efter filmen så bjöd jag hem familjen på mat..Det serverades kasslerpirog/paj..Den är så himla god..Det är mammas hemliga recept som jag har fått..

 

Som efterrätt fick det bli dom underbart goda äppelpajen som jag gjorde häromdagen och den blev lika uppskattad denna gång också =)

Lilla farmor och jag tog en tripp upp till min vind för att ta ner mina vinterjackor..Jag ville överraska henne med att ge henne en röd fin jacka som jag aldrig har använt...Så här snygg blev hon med mina röda skor till som hon lånade..



Ok hon fick inte redit till det där med fingrarna...Detta är farmors verision av peace tecknet haha...
Söt hon är..


Mys i soffan =D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Finare familj får man leta efter sötisar!!!

2009-10-11 @ 22:38:35
Postat av: Anonym

Det hjälper inte att leta för man kan inte hitta nån bättre =P

2009-10-12 @ 13:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0