Pappa berättar...

När vi satt och åt frukost så satt pappa och fantiserade vad han skulle köpa till oss barn om han vann massa pengar..Planerna för oss lät ju inte helt fel så nu håller jag tummarna som aldrig förr för att han ska vinna massa kosing =)



Pappsen slog upp tidningen när vi satt och käkade frukost och så började han med att läsa dödsannonserna och sa att hans farfar alltid brukade göra det för att se om han stod med...Sedan sa pappas farfar:
Nähä jag är inte med idag heller då går jag och sätter på en kopp kaffe...

Det är alltid så kul när pappa berättar när han var liten för jag känner igen mig i honom så mycket...
Jag är nog ingen oäkting ändå...Fast det är Madde hon vet bara inte om det än...Mouahahaha...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0