SKOOOOOOR!!

Nu är jag hemkommen från storstaden...Vilken rolig helg det har varit det hära =)
Jag, Natta, Madde och Anna började gårdagen med en frukost ute på söder...



På söder vill jag bo om jag någon gång kommer att flytta upp..
Hela dagen igår på stan och stressade genom massvis med affärer och några inköp fick man ju med sig hem...Och mycket tunnare plånbok..Men ibland får man allt ta och unna sig lite...Det där att unna sig ibland har blivit att unna sig ofta i mitt fall haha..

På kvällen så kom det några "pojkar" till Madde och ville vara med på våran lilla förfest och vilka diskussioner det blev..Det började med att vi pratade om tjejers skor när man går ut eller går på dejt..En kille kommer inte ihåg vad tjejen hade för skor på sig sist dom sågs medans tjejen la märke till varenda liten minsta detalj..Om strumpora var randiga, prickiga om skorna var fula eller om håret ligger fel..Det är lite skrämande faktiskt att vi är såna...Haha...Vi kom på varför killar inte kommer ihåg skorna iaf och det är för att blicken går aldrig så långt ner utan den stannar på halva vägen och går uppåt igen...Som en scanner typ...
Det var en sån himla rolig kväll som till slut slutade på Grodan Fräck kl 04:00..

  

Idag när jag vaknade så värkte det i mina fötter som aldrig förr..Fasen vad ont det gör att ha högklackat på sig en hel kväll och natt..Jag brukar oftast inte ha det på grund av att många i mitt umgänge är kortare än jag och därför vill man ju inte bli ännu längre..Här kommer jätten och hennes följe lixom...Näääee tack...
Min blomma som jag hade runt huvet var väldigt poppis igår...Vet inte hur många både tjejer och killar som kom fram och skulle klappa mig på huvet och sa gud vad fin du är...Det ät inte varje dag man får höra det =D




Näää nu orkar jag inte skriva mer...Är jätte trött..Om ni vill veta nåt så får ni la fråga =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0