Äntligen är det helg!


Jag fick ett ryck idag på jobbet..Jag gick förbi en spegel på jobbet och såg hur gräsligt mitt hår såg ut...Så på lunchen gick jag till frisören och klippte av det...Jag verkligen hatar när håret är slitet och ser livlöst ut...

Äntligen är det helg nu i alla fall =)
Tyvärr så kommer den inte bli som jag planerade från början..Farmors bror gick bort idag så jag känner att jag måste åka ut till henne imon och umgås lite med henne...Stackars lilla farmor =.(
Jag får ta en långpromenad ute i den riktiga skogen i Kaxholmen istället..Då kan jag passa på att ränsa tankarna lite samtidigt...


Näää usch vad deppig jag blev nu...Det som är fredag och allt..


Vila i frid Ingvar...


Kommentarer
Postat av: viktoria

nej vad trakigt.... halsa din farmor sa mkt!!

En skogspromenad later ju inte helt fel, har inte sett en skog pa lange!

2009-09-18 @ 23:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0