Besviken =(

Idag blev jag så himla ledsen, deppig, besviken och lite arg..
Vi hade bestäm att vi skulle gå ut och ha kul ikväll med förfest och grejer..
Det var det jag har levt på och sett fram emot hela denna veckan, för jag älskar verkligen att umgås och att gå ut med mina änglar..Men så blev det inte...Jag förstår inte, hur svårt kan det vara att säga att man bara inte vill eller orkar eller vad nu den rätta orsaken kan vara...
Brows before hoes är tydligen inte den gyllene regeln längre =.(
Men jag älskar verkligen denna person ändå fast vi är så otroligt olika...
Du/Ni var saknade ikväll...

Som tur är så blev det jag och Nattis denna kväll i alla fall...Oh vad kul vi hade det...Love ya sweetie..

  


Det enda jag kan skylla på för att jag är som jag är, är att jag är glad för den jag är när jag inte blev som jag skulle...

Jag vet att jag kan vara:
Trög,
Efterhängsen,
Härmapa,
Pratglad
Jobbig,
Tjatig,
HELT ENKELT PAIN IN THE ASS...

Om jag är några av dessa saker så är det ju bara att säga till mig på skarpen...Vänskapen betyder så mycket mer än pengar, saker och ting...

Kom ihåg det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0