Blondis =)

Igår hade jag, Fia och hennes dator en riktig myskväll...Det är så himla skönt att bara vara ibland..Det behövs verkligen då och då..
Jag fick en utmaning utav Fia igår med..Att fixa hennes utväxt..Vilket projekt det blev asså..
Nattis jag förstår att det tog så många timmar för dig att göra hennes hår sist...
Det tog lika lång tid för mig men bra blev det =)



Lilla skalleper var och hälsade på oss under kvällen också =P


Oh imon är det fredag och då kommer Madde hem över helgen..Vi träffas alldeles för sällan..Men jag ska åka upp till Sthlm i början av okt äntligen...Får se om jag kan få med mig nåt hem som kan utöka min garderob denna gången..Förra gången köpte jag inte en enda liten grej när jag va uppe hos Madde...Det är inte illa för att vara mig kan jag ju säga...Jag har kanske blivit vuxen på heltid...Hmmm...Jaaa det tåls ju att fundera på..
Något som jag har tänkt på att investera i är en fin klocka...
Denna vill jag ha som bara den..
Ohhhh vad jag VILL HAAAA =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0