Dirty Dancing och Vindruvor...

Eller jag åt inte så mycket vindruvor...Men jag kommer göra det imon istället då jag är ledig...Gröna vindruvor utan kärnor är gott...Man sparar tid med att inte ha kärnor i..Man slipper att hålla på att spotta och sånt äckligt =)

Ikväll har jag och O kollat på Dirty Dancing...Kan inte fatta att han inte har sett den innan, men nu är det avklarat i alla fall...Den filmen får ju bara inte missas lixom...
No one puts Baby in the corner...

Jag kan inte komma ifrån att hösten är så mysig då man tänder massa ljus...Jag älskar att tända ljus..Det är fint och mysigt...

Vad sönt det känns att jag är ledig imon...Jag ska sova länge och bara göra roliga saker...På fredag sen så slutar jag halv fem hur lyxigt är inte det då...
Fast det är inte bra att lönen kommer samma dag..Det kan ju vara så att det följer med ett och annat hem från stan i en kasse =P




Natti natti...


Kommentarer
Postat av: O

Dirty dancing avklarad, nästa steg är att spöa dig på tennis.. Grr!

2009-09-24 @ 15:34:09
Postat av: Anonym

Haha trodde du jaaa =P

vi får väl se vem som vinner mouahahaha

2009-09-24 @ 19:13:34
Postat av: tralalalaaaa

du är mysig du, alle balle <33!

2009-09-25 @ 22:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0