Bollen...


Vad mysigt vi hade det igår...Vi kollade på sex and the city vilket är det bästa som finns när brudarna är samlade...Man blir alltid glad =)

Nattis hittade min pilatesboll och blev ett stort fan av den..


Och Nermis hon blev trött och irriterad och då ska man passa sig för henne..För då kan hon förvandlas till ett monster haha...


Idag har jag tvättat...Äntligen...Jag hade ju bokat fel tid i fredags..Eller jag trodde att jag hade bokat i fredags men jag hade bokat på lördag istället..Så typiskt jag hade ju laddat hela dagen i fredags för en tråkig tvättkväll...Menmen så är det när man inte håller koll på datum och dagar =P

Men det jag ville komma till är att när jag satt på de första maskinerna och ska gå ner och ta ut det så är dörren öppen och där står en kille och lastar ut mina underkläder i den tomma tvättkorgen..Tror ni att jag såg ut som en fågelholk eller vad..
Hans kommentar var att han har tvätt tid från kl 12 och att mina grejer ska vara ute ur maskinerna när klockan har slagit 12...
Men då visade jag honom att han har tagit fel tvättstuga..HAHA på honom!!!
Hur ok känns det att han vet exakt vad jag har för underkläder då...Det känns inte ok alls faktiskt..
Dumma studenter som inte kan läsa ordentligt..

Nää nu ska jag fixa iordning mig och cykla bort till torpa...

Bye bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0