Farmor är så rolig...

Lilla farmor..



Igår hade vi kräftskiva med släkten vilket alltid slutar på ett sätt..Att pappa somnar i soffan..Han är så söt min kära far..
Åter till farmor..Sara som är min kusin Fredriks flickvän sa till farmor:
Vilken mysig kofta du har Elsie..
Farmor svarar: Jaa jag kan inte dricka kaffe i en stor kopp..Jag måste ha en liten att dricka ur..
Alla började skratta..Farmor tyckte att Sara sa att vilken liten kopp du dricker ur..Så fel det kan bli..Hon är också söt min lilla älskade farmor..

I fredags så fick farmor prata med mig under hela min tvättolycka..
Fick sån himla panik när det stod error på displayen på tvättmaskinen..Mina mattor hade tvättats sönder och jag fick inte upp luckan..Tänk om jag hade pajat hela maskinen..Vad skulle jag göra??!!!
Jag tryckte lite på knapparna och maskinen började tvätta om mattorna så luddet flög åt alla håll där inne..Men till slut så slutade den och jag fick upp luckan...Det var sån jädra tryck där inne i maskinen så när jag öppnnade luckan så flög det ut ludd över hela tvättrummet..Jag fick städa där inne i minst en timme..Mattorna åkte direkt in i sopprummet..
Så det kan bli ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0