Jaha vad har man gjort idag då??

Jo idag har jag kämpat asset av mig på jobbet...Vilket är bra för jag vill ha en mindre rumpa..
Jag har förberett inför friskis och fläskis kvällen imon så det är mycket att stå i just nu...Frågan är ju om jag kommer att hinna färdigt med allt till kl 3 imon...Jaja det får la tiden utvisa...


Ni kollar väl på TV3 nu...Svenska Hollywoodfruar...Det är ju helt sjukt vad bitchiga och plastiga dom är...Man skäms ju för  att vara en svensk kvinna ibland...Jag skulle aldrig behandla mina vänninor eller någon annan för den delen heller med sådan attityd som dom har...USCH för dom..



Dumma, blåsta blondiner asså..
Alla tre tanterna är ju gjorda av mer plast än kött det är ju en sak som är säker...Det är ju ett under att inte deras ansikten spricker på dom när dom skrattar...

Nää nu måste jag sitta och störa mig på dom ett tag till..
Bye bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0