Min söndag...

Morronen började med att jag vaknade kl 07:15 av att jag trodde att jag skulle sprängas för jag hade så ont i magen...Jag gick ut på balkongen en stund och tog lite luft..Trodde jag skulle svimma av smärta men efter en stund gick det över..Madde klagade på att hon också hade ont i magen när vi gick och la oss igår...Det var säkert den där sista mjölkdrinken vi drack på Twin igår...Mjölken var säkert sur eller nåt..

Jag kunde som tur var somna om till kl elva i alla fall..Sedan var det dags att bege oss bort till Familjen Lundin en sväng..Tiden går så fort nu för tiden för vipps så var det dags att åka till stationen och lämna av Madde..Hon åkte hem till Sthlm igen...Jag saknar henne redan =.(

Så efter det gick jag till friskis och fläskis och körde ett step pass och lite gym efter..Det kändes skönt en söndag eftermiddag..

Och kvällen har bestått av mys med Nattis..

Hon är så söt lilla Nattis =)

Nää min säng längtar efter mig nu...Dröm så sött allihopa...

Och du också Törnrosa ;)


Kommentarer
Postat av: O

Hon är så söt den där törnrosa! mums

2009-09-14 @ 22:48:43
Postat av: Anonym

Haha jaaa visst är hon en riktig liten sockerbit ;)

2009-09-15 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0