Ont i ryggen =(

Börjar man bli gammal eller vad är det frågan om..Varje kväll när jag kommer hem och sätter mig i soffan så får jag ont i ryggen...Jag måste helt enkelt börja träna mer rygg..För jag vägrar inse att jag börjar bli gammal...Jag är ju inte ens 23 än =P




Imon ska jag sova lite längre i alla fall..Jag är i desperat behov av sömn känner jag..Imon efter jobbet så ska jag träna så det bara sprutar ut svett...Nu börjar jag komma igång igen..Det känns såå skönt...


Vad bra det gick idag på friskis och fläskis kvällen..Alla var så duktiga..Nu är det bara städningen kvar imon efter att alla kunder har slängt kläder huller om buller...Jätte kul att städa hörrni, verkligen...NOT!!
 
Bye bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0