Pittan =)

Nu kom jag precis hem från bion Inglourious Basterds..
Vilken cocko film asså..Den var rätt rolig vissa stunder men det var allt lite väl mycket pang, pang och blod för min del..Men visst är han fin Pittan...Mmmm mumms på honom...


Den var lätt värd att se i alla fall...Det är alltid lika kul med mitt kära sällskap också Nermis och Fia..
Love them..



Nää nu ropar sängen på mig..Den saknar mig..Det är ju tur att något saknar mig när jag är borta på dagarna i alla fall...Gud vad desperat det dära lät nu då haha...
Fast jag saknar ju min säng ibland också..Särskilt när John Blund tittat förbi med sitt stoft utan minsta förvarning mitt på blanka dagen..Det är otrevligt tycker jag att bara dyka upp så där utan en inbjudan...
FYYYYY SKÄMS!
Jaa titta nu kommer han igen...
ZZZZZZzzzzzzzzz......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0