Sluta aldrig att använda jeans....

Nu förstår jag verkligen varför man ALDRIG sluta att använda jeans...
Jag har provat genom alla mina byxor idag och jag kan ju säga att en del satt tightare än andra..Det här funkar ju inte asså..



Jag har varit förkyld i 2 veckor så har inte kunnat träna och man märker verkligen vad det gör med kroppen..Känner mig som en stor geléklump just nu vilket jag också är...haha..



Så idag var jag och körde ett hårt step pass...Det finns verkligen ingen roligare träningsform än Step Up och Aerobics..
I LOVE LOVE, LOVEEEE IT...

 

Nu är det hårdkörning på träningsfronten som gäller...Jag kan ju inte skylla på att jag inte har träningskläder i alla fall, för det har jag i massor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0