Twins...

Jaha nu har jag och Madde varit på Twin en sväng med Karin...Kan ju säga att det va dött som in i..
Dom har verkligen sin högsäsong på sommaren då det är hot, hot, hot ute...Men vi hade trevligt ändå...Det är ju mysig stämning där i alla fall med bra musik =)

Kvällens höjdpunkt var ju ändå när jag och paddan (Madde) var på väg hem så kom jag på att jag behövde ta ut pengar men då hade vi redan gått förbi automaten...Men då fick vi syn på något som liknade en aotomat som stod och hängde över murarna vid Christine kyrkan..Jag gick fram och drog kortet men ingenting hände..Den gjorde bara ifrån sig något konstigt ljud och då dåg jag ju att det var ingen aoutomat utan en riktigt stor blek rumpa...
Inte konstigt att det inte funkade haha...
När man är så packad att man hänger över kyrkomurar och inte märker när någon drar något mellan skinkorna på en då har det allt gått för långt...Man kanske skulle slutat dricka efter drink nr 5 =P
Sedan kom farbro polis och försökte få liv i han och vi stod och skrattade borta vid knuten...Elaka vi är jag och Madde...
Mouahahahaha!!!!!!!








Näää nu ropar sängen på mig igen...Natti natti på er....



Kommentarer
Postat av: Vickan Flens

Vad fina ni ar =)Saknar er!

2009-09-14 @ 02:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0