Vinter 2009 kommer med stormsteg...

Nu är vi snart redo i butiken för vintern 2009...
Ska man ta och köpa en ny vinterjacka i år kanske =)
Jag får se vad min ekonomi tillåter..Jag vill ha en dunväst från boomerang också..
Det är som vanligt jag vill ALLTID ha nånting...Usch det är jobbigt med sånt stort att vilja ha begär...

Igår hjälpte Nattis mig att göra om lite i min lägenehet...VI bytte gardiner och lite sådant roligt..Men jag har inte orkat stryka dem =P
Det är ju ett sånt projekt asså...Orka lixom..Alla som kommer hit får helt enkelt stå ut med det..

   

Hösten är orange för mig så därför blev det ornge för min del =)
Jag som inte dricker kaffe älskar ändå doften av det så jag har lagt kaffebönor i en skål med tända ljus och det doftar så gott...mmmmm...
På hösten är det ett måste att tända massa ljus och bara sitta i soffan och kolla på film eller ligga i sängen och lyssna på lugn musik...JAG ÄLSKAR HÖSTEN!!!
 


Kommentarer
Postat av: tralalalaaaa

det blev ju riktigt mysigt! :D

2009-09-25 @ 22:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0