Årets första....

GRILLFEST!!
Ja nu är man hemkommen från årets första grillfest....Vad härligt det känns =)
Grillen befann sig hos Mggan & Johannes på Bymarken där det är en jädra uppförsbacke hem till dom som mina fläskfilèer till lår fick ta och känna på ordentligt när jag cyklade ända upp....
Vädret ikväll var perfa måste jag säga så som sällskapet var....Det är så himla kul att träffa på nytt folk....Jag har verklligen världens bästa vänner fast vi är så olika =D





Jaaa nu är det väl bara egentligen så att jag ska gå och sussa en stund innan jag ska upp och köra ett spinningpass tidigt....Hur ska det gå efter en flaska vin??!!


Det återstår ju att se =P

På tal om nåt helt annat vad tycker ni om mina nya coola skor??

Dom är mer lila än vad dom ser ut på bilden ;)

Näää Natti natti på er....
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0