Det går bra nu, kompis det går bra nu.....

Jaaa pengarna rullar ju inte in precis men träningen går bra i alla falll =D
Som vanligt när jag väl kommer igång och tränar rejält så blir jag antingen, förkyld, får feber, hosta eller som förra gången då jag fick bältros....
Kände i måndags att en förkyldning var påväg men förhoppningsvis så skrämde jag iväg den med lite extra vitaminer  *weeeeeiii*
(Håller tummarna att den inte kommer tillbaka)

Ohhhh hörrni nu är det inte långt kvar tills man får vila ut sig lite på stranden och ladda batterierna....Guuuuud vad jag behöver vila ut mig efter all denna stress och press man har på sig jämt....




Men det är ju drygt 2 veckor kvar så det är några dagar tills dess men ändå längta får man....

Nu ska jag kolla på film och lägga mig i soffan för det har jag gjort mig förtjänt av faktiskt....


Peace out foks!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0